Нацрада на півроку «вимкнула» трансляцію каналу «RTVI» в Україні через пропаганду

Post image

Фото: з відкритих джерел

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на півроку припинила трансляцію каналу «RTVI» в Україні за порушення національного законодавства в частині демонстрації телепродуктів, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора, а також за участі осіб, які внесені до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці України.

«За систематичні порушення українського законодавства Національна рада тимчасово - строком на шість місяців - припинила ретрансляцію в Україні телеканалу «RTVI». Відповідне рішення про внесення змін до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України, регулятор прийняв 6 вересня», - йдеться в повідомленні прес-служби регулятора.

Зазначається, що оскільки іноземна програма «RTVI» має юрисдикцію Великобританії, Нацрада проінформує регуляторний орган у сфері телерадіомовлення цієї країни про прийняте рішення.

Як повідомляється, під час моніторингів телеканалу, що проводилися в період з 2 лютого 2017 року по 26 серпня 2018 року, в його ефірному наповненні неодноразово були зафіксовані порушення чинного українського законодавства.

Як повідомляв «Журналіст», незважаючи на заборону суду, в Україні вимкнули аналогове телебачення.

Подписывайтесь на наш Telegram и Twitter