The Daily Telegraph вибачилося перед дружиною Дональда Трампа

23

Фото з відкритих джерел

**Найстаріша британська газета The Daily Telegraph вибачилася перед першою леді Сполучених Штатів Меланією Трамп за спотворення фактів про неї. Про це повідомляє Associated Press. **

У номері газети від 9 січня була опублікована стаття про Меланію Трамп, в якій були перекручені факти її біографії – зокрема, причини, через які вона вирішила залишити навчання на архітектурних курсах.

Крім того, газета заявила, що дружина президента США Дональда Трампа до знайомства з ним не була успішною.

The Daily Telegraph визнала факт спотворення біографії Трамп і заявила, що вона була успішною професійною моделлю сама по собі до того, як зустріла свого чоловіка, і отримувала роботу без його сприяння в цьому.

Керівництво видання заявило, що газета готова виплатити Меланії Трамп компенсацію, а також судові витрати.

Нагадаємо, що Меланія Трамп, в дівоцтві Кнавс, народилася в 1970 році в Югославії. Модельну кар’єру вона почала у віці 16 років, а з майбутнім чоловіком Трампом познайомилася в 1999 році.

Дивіться також на нашому каналі в відеохостингу YouTube 40-й випуск авторської програми Тетяни Дугельної «Почни з себе».

Подписывайтесь на telegram-канал journalist.today