Компанія Порошенка в односторонньому порядку розірвала договір із NEWSONE, позбавивши киян перегляду телеканалу

27

Телерадіокомпанія «Експрес-Інформ» припинила на 43 ТВК ретрансляцію в цифровому форматі телеканалу NEWSONE. У зв’язку з даним фактом, трансляцію, яка здійснювалася на підставі Договору №0101/17-П-1 від 01.01.2017 року, припинено для Києва і Київської області.

«15 березня 2018 року ми отримали від компанії «Експрес-Інформ» інформаційний лист про одностороннє розірвання співпраці без будь-якого обґрунтування причин і мотивації. З нашої точки зору, це викликає певне нерозуміння ситуації, так як протягом тривалого часу ця співпраця не викликала нарікань з боку «Експрес-Інформ», – йдеться в повідомленні телеканалу.

Крім того, за інформацією новинного ресурсу, телеканал направив відповідний лист до «Експрес-Інформ» з пропозицією розпочати конструктивний діалог і переговори про зміну умов Договору, однак жодної відповіді не послідувало.

Варто зазначити, що згідно з відкритими даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та громадських формувань, кінцевим бенефіціаром «Телерадіокомпанія «Експрес-Інформ» є Петро Порошенко.

Раніше «Журналіст» повідомляв про те, що за інформацією Корчинського, Медведчук викупив NEWSONE і збирається придбати «112» канал та ZIK

Подписывайтесь на telegram-канал journalist.today